آشنایی با خرید ویلا در منطقه آزاد انزلی

خرید ویلا در منطقه آزاد انزلی گسترش زیادی یافته است. ویلاهای شمال و گیلان در منطقه آزاد انزلی با کمک مشاوره املاک مدیران سازه و سرمایه گذاری به صورت کامل صورت می گیرد. به علت امکانات و سرمایه گذاری در زمینه ویلا و املاک، خرید ویلا در منطقه آزاد انزلی مورد توجه بسیاری از افراد است. در این نوشته درباره خرید ویلا در منطقه آزاد انزلی صحبت می کنیم.

منطقه آزاد انزلی

خرید ویلا در منطقه آزاد انزلی و هم چنین خرید ویلاهای شمال و گیلان و وجود سرمایه گذاری کلان در زمینه ویلا که توسط موسسات مختلف و املاک مدیران سازه نیز مشاوره لازم صورت می گیرد، گسترش بسیاری یافته است. خرید ویلا در منطقه آزاد انزلی توسط افرادی که به صورت سرمایه گذاری بلند مدت در منطقه آزاد انزلی برنامه ریزی کرده اند صورت می گیرد و با توجه به عوامل بسیاری از جمله تورم، شرایط اقتصادی جامعه و برخی پتانسیل های شهری قیمت گذاری می شود. اگر بخواهیم در مورد خرید ویلا در منطقه آزاد انزلی صحبت کنیم باید عوامل و نکاتی را در نظر بگیریم و سپس با توجه به شرایط مختلف اقدام به خرید ویلا در منطقه آزاد انزلی نماییم. منطقه آزاد بندر انزلی یکی از مناطق آزاد کشور است که به علت پتانسیل ها و زیرساخت های مناسبی که دارد، خرید ویلا و املاک در این منطقه نسبت به گذشته شدت پیدا کرده است. به طور کلی از سال 68 که برنامه ریزی برای ایجاد و مرز بندی مناطق آزاد کشور صورت گرفت، برنامه 5 ساله ای جهت توسعه مناطق آزاد مختلف از جمله مناطق کیش، قشم و چابهار تنظیم شد. در سال های 82 و 83 مناطق آزاد بندر انزلی، اروند، و ارس نیز به عنوان مناطق آزاد تعیین شدند. نکته بسیار مهمی که در مورد خرید ویلا در منطقه آزاد انزلی مطرح می باشد مبحث تجاری بودن این منطقه می باشد و علاوه بر شرایط مناسب اقتصادی جهت سرمایه گذاری، داشتن جاذبه های گردشگری بسیار زیبا و زیر ساخت های مناسب گردشگری و ساختار شهری مناسب می باشد که بسیاری از افراد به علت زیبایی های این منطقه به فکر خرید ویلا در منطقه آزاد انزلی هستند و تحقیقاتی را در مورد این مسئله انجام می دهند. وجود مناطق زیست محیطی و جاذبه های طبیعی این منطقه که از نظر گردشگری جزو قطب های گردشگری محسوب می شود، از جمله عوامل اصلی سرمایه گذاری و خرید ویلا در منطقه آزاد انزلی می باشد. در این نوشته در مورد زیبایی ها و جاذبه های گردشگری و خرید ویلا در منطقه آزاد و شرایط و مسائل مربوط به این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

خرید ویلا در منطقه آزاد انزلی سرمایه گذاری مناسبی می باشد

بررسی گردشگری و خرید ویلا در منطقه آزاد انزلی

گفتیم که منطقه آزاد انزلی پتانسیل های بالایی از نظر گردشگری داشته و قطب گردشگری کشور محسوب می شود. اکنون به معرفی گردشگری و جاذبه ها و امکانات این منطقه پرداخته و عوامل خرید ویلا در منطقه آزاد انزلی را بیان می کنیم:

  • وجود جاذبه های طبیعی
  • تفریحات و امکانات دریایی
  • وجود بازار های متفاوت
  • صنایع دستی و سوغات

در حالت کلی منطقه شمال کشور دارای آب و هوای بسیار عالی می باشد. محیط و جنگل های گسترده شمال و زیبایی های منحصر به فرد گردنه حیران و شهر زیبای گیلان هر شخصی را به فکر کردن در مورد خرید ویلا در منطقه آزادانزلی تشویق می کند. اگر بخواهیم به جاذبه های طبیعی این منطقه اشاره کنیم می توانیم به مناطق بکر و زیبا، پارک جنگلی گیسوم که در ایران شهرت خاصی دارد، جنگل های فتاتو، ساحل جفرود، پارک جنگلی سراوان رشت، جواهر دشت رودسر، شهر بسیار زیبا و توریستی ماسوله، تالاب انزلی که جزو زیستگاه های طبیعی جانوران ایران می باشد و ثبت  ملی شده است. قابل ذکر است که بسیاری از گردشگران خارجی از ژاپن و کره از این تالاب بازدید می کنند و دانشمندان زیادی برای اکتشافات به این منطقه می آیند و از سایر جاذبه های گردشگری می توان به سواحل گسترده دریای خزر اشاره کرد. وجود انواع امکانات و زیر ساخت های مناسب به صورت مجزا برای آقایان و بانوان از جمله انواع کافی شاپ، سالن های ماساژ، چتر های سایه بان با محیطی خنک، صندلی های آفتاب گیر در کنار ساحل،  ورزش های متنوع از جمله فوتبال، والیبال،  پینگ پنگ و بسیاری از ورزش  های دیگر، شرایط بسیار مناسبی را برای زندگی فراهم کرده است. البته باید بگوییم که این امکانات و زیر ساخت های مناسب که انگیزه خرید ویلا در منطقه آزاد انزلی را ایجاد می کنند، کاملا محافظت شده و با نظارت کامل نهاد های متفاوت از جمله بخش خصوصی صورت می گیرد و برای رفاه و آرامش ساکنین و گردشگران انواع گروه های نجات، غریق نجات و فوریت های پزشکی حضور دارند. این مسئله توجه دولت را به این منطقه نشان می دهد.

بندر انزلی

جاذبه های زیبای گردشگری، انگیزه خرید ویلا در منطقه آزاد انزلی را ایجاد می کند.

یکی از علل اصلی گرایش افراد برای خرید ویلا در منطقه آزاد انزلی، وجود بازار های متفاوت و مسئله تجارت و واردات و صادرات دراین منطقه می باشد. این منطقه در زمینه تجارت نیز بسیار فعال بوده و شما در این منطقه اگر خریدی انجام دهید معاف از مالیات و امور گمرکی هستید که مسئله سرمایه گذاری و خرید ویلا در این منطقه را به شدت جذاب می کند. وجود صنایع دستی مختلف مانند نمد بافی، سبد بافی، قلاب دوزی، گلیم و جاجیم و بسیاری از صنایع دستی دیگر شرایط مساعدی جهت تجارت در این منطقه را فراهم کرده است.

نکات مربوط به خرید ویلا در منطقه آزاد انزلی

در خرید ویلا در منطقه آزاد انزلی نکاتی را باید رعایت کنید:

  • توجه به منطقه مورد نظر
  • مقدار بودجه و هزینه
  • استفاده از مشاورین مسکن

همان طور که گفتیم منطقه شمال کشور جاذبه های گردشگری بسیاری داشته، هم چنین از نظر اقتصادی نیز برای سرمایه گذاری مناسب است. مناطق آزاد تخفیفات ویژه ای مانند عدم پرداخت گمرک و برخی تخفیفات و ملاحظات مالیاتی خود را دارد. شما باید ابتدا منظقه مورد نظر را بررسی کنید که از نظر موقعیت جغرافیایی و شهری به چه صورت هست. هم چنین با توجه به بودجه خود نسبت به خرید ویلا در منطقه آزاد انزلی عمل کنید. منطقه آزاد انزلی به علت تصمیمات کشوری و سیاست های تشویقی دولت همواره مورد حمایت بوده و به صورت دائمی به مسائل و زیر ساخت های آن و تاسیسات منطقه توجه ویژه ای می شود و تجار و بازرگانان زیادی در این منطقه معاملات کلان انجام می دهند. همه این موارد نشان از اهمیت این مناطق بوده و ریسک پایین خرید ویلا در منطقه آزاد انزلی را نشان می دهد و با وجود تورم بر قیمت ویلای شما نیز اضافه می شود. شما در نهایت برای خرید ویلا در منطقه آزاد انزلی می توانید از املاک مدیران سازه کمک و راهنمایی های صحیح را گرفته و از اقامت در شمال کشور نهایت لذت را ببرید.

گروه مشاورین املاک مدیران سازه . دارای سه شعبه فعال در شمال کشور . خرید و فروش زمین و ویلاهای ساحلی در منطقه آزاد زیباکنار . ساخت و فروش ویلاهای شهرکی و اختصاصی . خرید و فروش زمین های مسکونی و تجاری با پروانه ساخت و ارائه کلیه خدمات تخصصی ملکی در گیلان و زیباکنار . درباره ما: . گروه مشاورین املاک مدیران سازه با مجوز فعالیت اقتصادی از اتحادیه و سازمان منطقه آزاد کار خود را شروع و مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و رضایتمندی و سودآوری برای مشتریان خود را به عنوان بزرگترین هدف در نظر گرفته است. . گروه مدیران سازه با مجموعه ای از کارشناسان و مشاورین با تجربه و تحصیل کرده در حوزه مسکن آماده ارائه خدمات تخصصی به مشتریان عزیز می باشد و همچنان در تلاش است در کنار کادر حقوقی بسیار حرفه ای بستری امن برای معاملات ملکی مشتریان خود فراهم سازد.