گردشگری گیلان

deferfe

تالاب و پل چوبی بندر کیاشهر از مناطق بسیار دیدنی استان گیلان است ، این بندر زیبا یکی از مراکز توریستی بکر کشورِ و بهترین مکان تفریحی این بندر پل چوبی که به طول یک کیلومتر از وسط تالاب بین المللی بوجاق عبور کرده است .
بندرکیاشهر در فاصله ۱۷ کیلومتری آستانه اشرفیه قرار دارد .این مکان دیدنی و تفریحی با رشت تقریبا ۵۰ کیلومتر فاصله دارد.
پل چوبی و تالاب کیاشهر یکی از جاذبه های گردشگری استان گیلان می باشد.سالانه گردشگران زیادی به این منطقه سفر می کنند.این پل چوبی که گردشگران زیادی به خود جذب کرده است,حدود یک کیلومتر طول دارد که از وسط تالاب بین المللی بوجاق عبور می کند و انتهای این پل به دریا ختم می شود.
این پل در پارک جنگلی کیا شهر می باشد که پارک را به ساحل دریا متصل کرده است.زیبایی های خاصی این پل بوجود آورده است,خصوصا این پل از بین نی زار های تالاب می گذرد و فضای زیبایی را ایجاد کرده است.
در پارک جنگلی کیاشهر ,سرگرمی های دیگر برای گردشگران وجود دارد از جمله:قایق سواری در نی زار ها,پیست موتور سواری در انتهای پارک وهمچنین امکاناتی برای رفاهی مانند :نماز خانه,پارک کودک,نمایشگاه صنایع دستی و همچنین آلاچیق های خانوادگی وجود دارد.

گروه مشاورین املاک مدیران سازه . دارای سه شعبه فعال در شمال کشور . خرید و فروش زمین و ویلاهای ساحلی در منطقه آزاد زیباکنار . ساخت و فروش ویلاهای شهرکی و اختصاصی . خرید و فروش زمین های مسکونی و تجاری با پروانه ساخت و ارائه کلیه خدمات تخصصی ملکی در گیلان و زیباکنار . درباره ما: . گروه مشاورین املاک مدیران سازه با مجوز فعالیت اقتصادی از اتحادیه و سازمان منطقه آزاد کار خود را شروع و مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و رضایتمندی و سودآوری برای مشتریان خود را به عنوان بزرگترین هدف در نظر گرفته است. . گروه مدیران سازه با مجموعه ای از کارشناسان و مشاورین با تجربه و تحصیل کرده در حوزه مسکن آماده ارائه خدمات تخصصی به مشتریان عزیز می باشد و همچنان در تلاش است در کنار کادر حقوقی بسیار حرفه ای بستری امن برای معاملات ملکی مشتریان خود فراهم سازد.