زیباکنار بهترین فرصت سرمایه گذاری و خرید ملک

زیباکنار یکی از مناطق ساحلی شمال ایران است و دراستان گیلان قرار دارد.

زیباکنار منطقه ای ساحلی در کنار دریای خزر با داشتن بهترین ساحل ماسه ای کشور بوده و به سرعت در حال پیشرفت است و سرمایه گذاری در این منطقه باعث به وجود آمدن ارزش افزوده بسیاری برای سرمایه گذاران خواهد بود و مطمئنا یکی از بهترین و کم خطرترین نوع سرمایه گذاری خرید ملک و املاک است

زیبا کنار در ۳۰ کیلومتری رشت و ۴۰ کیلومتری بندرانزلی واقع شده است و به دلیل نزدیکی به بندر انزلی، جزو منطقه آزاد به حساب می‌آید. مسیرهای دسترسی به زیباکنار از محورهای قزوین- رشت-زیباکنار، محورهای رامسر- رودسر- لنگرود- چمخاله و محورهای اردبیل- آستارا- تالش- بندر انزلی است و فاصله مکانی آن تا تهران ۳۳۰ کیلومتر است.

چرا زیباکنار همانند نگین ارزشمند استان گیلان است؟

شما از هر مسیری که وارد استان گیلان شوید خواه ناخواه از منطقه زیباکنار عبور خواهید کرد! آب و هوای چهار فصل و دلپذیر این منطقه، شالیزارهای برنج و جنگل‌های سرسبز، ساحل‌های شنی و تفریحات ساحلی، مراکز خرید و نمایندگی‌های برندهای داخلی و خارجی و… پتانیسیل بالای گردشگری را برای این منطقه رقم زده است و سالانه بیشترین سهم گردشگری استان گیلان را به خود اختصاص داده است. همچنین نزدیکی به بندرانزلی موقعیت‌های تجاری و شغلی را برای کسانی که به اقامت دائم در این منطقه فکر می‌کنند فراهم آورده است.


دریای زیبای خزر و جاده زیباکنار

نزدیکی به بندرانزلی و فرصت‌های تجاری و اقتصادی منطقه آزاد

بندر انزلی یکی از قطب‌های صنعتی کشور به ویژه در زمینه کشاورزی، دریایی، دارویی و نساجی است و وجود کارخانه‌های فعال در این حوزه زمینه اشتغال زایی برای افراد بسیاری در این منطقه و حومه را فراهم کرده است. همچنین مزیت‌های اقامت در منطقه آزاد برای صاحبان مشاغل معافیت از مالیات بر درآمد و دارایی به مدت ۲۰ سال از تاریخ بهره برداری از فعالیت تجاری یا اقتصادی است. بندر انزلی به دلیل برخورداری از موقعیت عالی جغرافیایی و و مجاورت با کشورهای آسیای میانه از طریق مرزهای آبی و خاکی فرصت مشارکت ومالکیت ۱۰۰ درصد سرمایه گذاران خارجی را فراهم آورده است.

دسترسی دریایی این منطقه به بنادر آستراخان ولاکان روسیه و بازارهای کشورهای حاشیه دریای خزر از دیگر برتری‌های تجاری و اقتصادی این منطقه می‌باشد. همچنین برخورداری از خاک حاصلخیر، جنگل‌های انبوه و سواحل زیبای دریای خزر و تالاب زیبای انزلی موقعیت منحصر به فردی برای صنعت گردشگری بندر انزلی رقم زده است.

مناطق گردشگری زیباکنار

· ساحل شنی و زیبای حاجی آبکده

· ساحل زیبای مروارید

· منطقه تجاری و مراکز تفریحی کاسپین

· مرداب‌های انزلی

· پارک ملی بوچاق

· سفید رود

· رودخانه اوشمک

· پارک جنگلی و پل چوبی کیاشهر

· ساحل چمخاله

ساحل زیبای چمخاله

سرمایه گذاری بدون ریسک با خرید ویلا در زیباکنار!

همانطوری که پیش تر توضیح دادیم به دلیل موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد منطقه زیباکنار و دسترسی آسان این منطقه، آب و هوای چهارفصل و جاذبه‌های گردشگری متنوع، نزدیکی به منطقه آزاد بندر انزلی و برخورداری از موقعیت‌های تجاری و اقتصادی این منطقه زیباکنار را به یک فرصت سرمایه گذاری در حوزه خرید و فروش ویلا و زمین تبدیل کرده است.

اما ممکن است به این فکر کنید که منطقه‌ای با این سطح دسترسی و رونق تجاری، اقتصادی و گردشگری مطمئناً سطح قیمت‌های خرید و فروش املاک نیز سر به فلک خواهد کشید! ولی واقعیت این است که به علت تقاضای بالای خرید و فروش املاک در منطقه زیباکنار قیمت‌های پیشنهادی به خریداران ویلا و زمین در این منطقه کاملاً رقابتی و ایده آل است. همچنین این منطقه دارای ویلاهایی با ساخت در ابعاد سبک‌های متفاوت است و این مساله امکان خرید ویلا در زیباکنار را برای هر بودجه و سلیقه‌ای آسان کرده است.

گروه ملکی مدیران سازه با دارا بودن مجوزهای لازم و مشاورین حرفه ای وکادر حقوقی مجرب شمارا تا یک سرمایه گذاری و خریدی ایده آل همراهی مینماید.

فقط کافیست به مشاورین مجموعه مدیران سازه زمان داده تا به آسانی و با خیالی آسوده ملک مد نظرتان را به شما معرفی نمایند.

گروه مشاورین املاک مدیران سازه . دارای سه شعبه فعال در شمال کشور . خرید و فروش زمین و ویلاهای ساحلی در منطقه آزاد زیباکنار . ساخت و فروش ویلاهای شهرکی و اختصاصی . خرید و فروش زمین های مسکونی و تجاری با پروانه ساخت و ارائه کلیه خدمات تخصصی ملکی در گیلان و زیباکنار . درباره ما: . گروه مشاورین املاک مدیران سازه با مجوز فعالیت اقتصادی از اتحادیه و سازمان منطقه آزاد کار خود را شروع و مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و رضایتمندی و سودآوری برای مشتریان خود را به عنوان بزرگترین هدف در نظر گرفته است. . گروه مدیران سازه با مجموعه ای از کارشناسان و مشاورین با تجربه و تحصیل کرده در حوزه مسکن آماده ارائه خدمات تخصصی به مشتریان عزیز می باشد و همچنان در تلاش است در کنار کادر حقوقی بسیار حرفه ای بستری امن برای معاملات ملکی مشتریان خود فراهم سازد.