سرمایه گذاری و مزایای خرید ویلا در زیباکنار

خرید ویلا در زیباکنار یکی از گزینه های پرطرفدار برای سرمایه گذاری در شمال است. برای همین ما در این مقاله به طور کامل در این مورد به شما توضیح خواهیم داد. اگر میخواهید بدانید که بهترین راه سرمایه گذاری چیست و آیا زمین ها و ویلاهای شمال، راهکار خوبی برای سرمایه گذاری هستند یا نه، در ادامه با ما همراه باشید.

اگر شما جزو افرادی میباشید که به فکر خرید ویلا در زیباکنار هستند باید بگوییم که فردی باهوش و همه جانبه سنج هستید با ما در این مقاله همراه باشید تا توضیح کاملی در این خصوص خدمت شما ارائه دهیم.

این امر برای کسانی که قصد سرمایه گذاری دارند، اهمیت دو چندان دارد. سرمایه گذاری در منطقه ساحلی زیباکنار یکی از روش مهم برای سرمایه گذاری است که کامل به آن اشاره خواهد شد. سرمایه گذاری همانطور که از اسمش مشخص میباشد به معنی آن است که انسان مقداری از دارایی و داشته خود را در جا و یا کاری اعمال می کند که هدف او از خرید ویلا در زیباکنار، برداشت بیشتر و افزایش مقدار سرمایه و پولی است که او در ابتدا آن را سرمایه گذاری کرده است. لازم به ذکر است که هرچه سرمایه بیشتر باشد گاه می تواند سود بیشتری را برای سرمایه گذار به ارمغان بیاورد.

انواع سرمایه گذاری

سرمایه گذاری انواع گوناگونی دارد که بر حسب موضوع به دو دسته واقعی و مالی تقسیم میشود.
دسته واقعی در واقع دسته ای است که سرمایه گذار یک دارایی واقعی به دست می‌آورد برای مثال خرید ویلا در شمال یا آپارتمان و یا خرید زمین در زیباکنار نمونه ای از سرمایه گذاری واقعی است.
از طرفی سرمایه گذاری مالی نوعی سرمایه گذاری است که در آن وجه نقد موضوع اصلی است مثل سرمایه گذاری در بورس ، خرید ارز ، خرید اوراق و..‌.. که در این نوع از سرمایه گذاری فرد دارایی مالی نظیر سهام بورس را خریداری کرده و پیش بینی میکند که آن دارایی مالی در آینده برای او سودآور خواهد بود. البته باید به این موضوع دقت کرد که چنین سرمایه گذاری هایی با ریسک تقریبا بالایی همراه است و در اکثر مواقع برای افراد زیادی به خصوص کسانی که دانش و تجربه کافی در این زمینه ها را ندارند باعث ضررهای بزرگ و غیرقابل جبرانی خواهد شد.

مزیت سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

همانطور که مطلع هستید سرمایه گذاری در املاک و مستغلات که از نوع سرمایه گذاری واقعی محسوب میشود یکی از قدیمی ترین ، قابل اعتمادترین ، کم ریسک ترین و سودآورترین راههای سرمایه گذاری است. تقریبا از دهه 1960 سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یک روش اثبات شده معرفی شد که جزو منابع درآمدزا بوده است.

از عوامل مهم چنین تغییراتی که در حوزه املاک و مستغلات ایجاد شده است، میتوان به ساز و کار عرضه و تقاضا و نرخ تورم اشاره کرد.

نکات مهم سرمایه گذاری در املاک و خرید ویلا در زیباکنار

1. اهداف خود را از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، معین کنید.


2. موقعیتی را که اکنون در آن هستید تعریف کنید.


3. قدرت خرید خود را کشف کنید.


4. استراتژی های خود را برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات تعیین کنید.


5. تصمیم بگیرید چه املاکی برای سرمایه گذاری و خرید مناسب تر هستند.


6. قبل از خرید ملک یا سرمایه گذاری، در مورد ملک تحقیق کنید.

سرمایه گذاری در املاک فرصتی بی نظیر برای کشف راه های جدید مالی، برنامه ریزی برای بازنشستگی( یا دیگر اهداف مالی و تنوع در سبک زندگی است.

سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال

‌یکی از بهترین فرصت ها و شانس های سرمایه گذاری در بخش املاک، خرید ویلا در زیباکنار یا دیگر شهرها است. خرید ویلا در زیباکنار هدف و آرزوی بسیاری از افراد است، کسانی که با یک بار سفر کردن به شمال، محو این همه زیبایی و طبیعت دلنشین شده اند. بسیاری از مسافران میخواهند خانه ای در شمال داشته باشند تا به خاطر این ملک هم که شده بارها و بارها به شمال سفر کنند.

خرید کدام ویلا در زیباکنار؟

خیلی از افراد هنگام خرید ویلا در زیباکنار دچار سردرگمی می شوند که کدامیک از ویلا ها برای خرید بهتر است؟ ویلای لوکس و لاکچری و یا ویلای سنتی؟ هر دوی این ویلاها خصوصیات خاص و منحصر به فرد خودشان را دارند. ویلای سنتی که با بافت های خاص خود جلوه ای از خاطره ها را در خودش پنهان کرده است و ویلای لوکس که کمتر کسی می تواند چشمهایش را به روی امکانات بی نظیر آن ببندد.
در واقع خرید ویلا در زیباکنار توسط شما دو حالت دارد یا برای خود و مصارف خود آن را می گیرید و یا اینکه برای سرمایه گذاری، آن را میخرید. در حالت اول فرقی ندارد که شما ویلای لوکس میگیرید یا سنتی، چون به سلیقه افراد بستگی دارد، کسانی که شومینه هیزمی و خانه ای در نزدیکی جنگل و امکانات طبیعی مسکن را دوست دارند، ویلای سنتی را ترجیح میدهند اما کسانی که به امکانات و راحتی بیشتر علاقه دارند، لوکس گزینه بهتری برای آنان است.
اما در حالت دوم نوع ویلا بسیار در آینده سرمایه شما تاثیر میگذارد. بهترین نوع خانه برای خرید در شمال معمولا ویلا های لوکس معرفی می شوند. امروزه با جدید شدن معیار های انسان و پیشرفت تکنولوژی این کاملا طبیعی است که افراد ویلاهایی را که امکانات بیشتر و جذاب تری دارند، می پسندند. پس هرچه ویلایی که میخواهید در آن سرمایه گذاری کنید شیک تر باشد و ظاهر زیباتری داشته باشد راحت تر و با قیمت بالاتری به فروش میرسند. در عین حال نکته ی مهم دیگری که بسیار اهمیت دارد این است که ویلا در نزدیکی دریا باشد، هرچه ویلا به دریا نزدیک تر باشد قیمت آن با شیب تندتری بالاتر می رود و عوامل دیگری نیز در این راه نقش دارند.
خرید ویلا اما در شمال یکی از راهکار های افزایش سرمایه است که می تواند سود خوبی به سرمایه گذار برساند. قیمت های خرید ویلا و زمین در شمال نسبت به کلانشهر ها منصفانه تر است و همچنین اگر کسی قصد ساخت خانه و ویلا در آنجا را دارد.

مزایای خرید ویلا در زیباکنار

اگر بخواهیم تمام مزایای خرید ویلا در زیباکنار را بیان کنیم باید به موارد بسیاری اشاره شود که حتما در مقاله های بعدی به آنها اشاره خواهیم کرد. برای اینکه به طور خلاصه با موقعیت بی نظیر زیباکنار آشنا شوید برخی از این ویژگی ها را بیان می کنیم:

• قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد انزلی

• رشد میزان سرمایه گذاری در منطقه به ویژه در حوزه های گردشگری

• آب و هوای بسیار عالی که زیباکنار را یکی از مقاصد اصلی گردشگران کرده است

• موقعیت استراتژیک منطقه  و دسترسی آسان به شهرهای بزرگ و جاذبه های گردشگری گیلان

• نزدیکی به مراکز خرید بزرگ منطقه

• دسترسی به ساحل ماسه ای بسیار زیبا در کنار دریای خزر

واز همه مهمتر باید بگیم که بهترین منطقه برای سرمایه گذاری مناطقی هستند که در آنجا طرح های بزرگ و پروژه های عظیم در حال ساخت و تاسیس باشند که زیباکنار جز مناطقی است که در حال حاضر به واسطه منطقه آزاد انزلی و تبادلات تجاری با سایر کشورها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همین امر باعث شده تا پروژه هایی همچون:

• پروژه عظیم تجاری ، فرهنگی و تفریحی آرش مال

• پروژه بزرگ هپی مارت

• پروژه بزرگ ماهان مال

• پروژه تجاری مسکونی سی شاین

• بزرگترین آکواریوم کشور

و چندین پروژه عظیم بین امللی دیگر در زمینه های تجاری و گردشگری در حال ساخت و احداث میباشد ، پس مطمئنا خرید ویلا در زیباکنار با چنین پتانسیل بالایی باعث سودآوری چندین برابری برای سرمایه گذاران خواهد بود.

حرف آخر:

اگر تصمیم دارید در زمینه خرید ویلا در شمال و به خصوص خرید ویلا در زیباکنار سرمایه گذاری موفقی داشته باشید، کارشناسان با تجربه ، تحصیل کرده و حرفه ای مجموعه مدیران سازه آماده هستند تا در تمامی زمینه های ملکی مشاوره ای تخصصی و درخور شما سرمایه گذار عزیز ارائه نمایند.
فقط کافیست با کارشناسان ما تماس گرفته تا تمامی مقدمات اسکان ، پذیرایی و خریدی موفق توسط مجموعه مدیران سازه برای شما مدیریت و برنامه ریزی شود.

0911-2395750
0911-5488008     اسماعیل زاده
0919-0167686

اعتماد شما بزرگترین سرمایه ماست

گروه مشاورین املاک مدیران سازه . دارای سه شعبه فعال در شمال کشور . خرید و فروش زمین و ویلاهای ساحلی در منطقه آزاد زیباکنار . ساخت و فروش ویلاهای شهرکی و اختصاصی . خرید و فروش زمین های مسکونی و تجاری با پروانه ساخت و ارائه کلیه خدمات تخصصی ملکی در گیلان و زیباکنار . درباره ما: . گروه مشاورین املاک مدیران سازه با مجوز فعالیت اقتصادی از اتحادیه و سازمان منطقه آزاد کار خود را شروع و مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و رضایتمندی و سودآوری برای مشتریان خود را به عنوان بزرگترین هدف در نظر گرفته است. . گروه مدیران سازه با مجموعه ای از کارشناسان و مشاورین با تجربه و تحصیل کرده در حوزه مسکن آماده ارائه خدمات تخصصی به مشتریان عزیز می باشد و همچنان در تلاش است در کنار کادر حقوقی بسیار حرفه ای بستری امن برای معاملات ملکی مشتریان خود فراهم سازد.