صفر تا صد خرید زمین و ویلا شمال با املاک مدیران سازه

پیشنهاد املاک مدیران سازه به آن دسته از عزیزانی که قصد سرمایه گذاری در شمال کشور به خصوص گیلان و خطه زیباکنار را دارند، اعتماد به مشاورین املاکی است که بتواند تمام مراحل خرید زمین تا ساخت و ساز و تحویل ویلای مورد نظر را به درستی و قانونی انجام دهد. با مطالعه این مقاله با املاک مدیران سازه آشنا شوید و خدمات ملکی خود را از ایشان بخواهید.

صفر تا صد خرید زمین شمال با املاک مدیران سازه
آشنایی با املاک مدیران سازه و استفاده از خدمات این مجموعه برای تمامی عزیزانی که قصد خرید زمین ارزان، خرید ویلا در زیباکنار، سرمایه گذاری و سایر خدمات خرید و فروش ویلا و زمین را دارند، ضروری است. املاک مدیران سازه علاوه بر فعالیت های خرید ویلا در شمال و خرید و فروش زمین در مناطق شمالی به ویژه در رشت، زیباکنار و بندر انزلی گیلان، فعالیت های مربوط به ساخت ویلا، دریافت مجوز های لازم، محوطه سازی و به طور کلی صفر تا صد ویلا سازی را برای مشتریان خود انجام می دهد. همچنین املاک مدیران سازه به عنوان یک مشاور قابل اعتماد در جهت سرمایه گذاری در زمینه خرید زمین شمال بهترین گزینه می باشد. املاک مدیران سازه فعالیت خود را در منطقه آزاد آغاز کرده است و همواره با توجه به اصول و موازین قانونی و بر اساس اصول مهندسی، ساخت و سازِ ویلا شمال کشور را انجام می دهد.

علت سرمایه گذاری در شمال کشور

خرید و فروش زمین در شمال کشور یکی از راهکار های سرمایه گذاری محسوب می شود. البته عده قصد سرمایه گذاری ندارند، اما عده کثیری نیز به قصد سرمایه گذاری پا به خطه شمال می گذارند. املاک مدیران سازه از جمله باتجربه ترین مشاورین و پیمانکاران فعالیت های خرید و فروش و ساخت و ساز ویلا و زمین در زیباکنار و به طور کلی گیلان است. تمام مراحل قانونی که شما خریداران عزیز برای خرید زمین و ساختِ آن نیاز دارید با توجه به تمامی اصول مهندسی توسط املاک مدیران سازه انجام می گیرد.
یکی از دلایلی که موجب می شود افراد برای سرمایه گذاری شمال کشور را انتخاب کنند، شرایط رشد پذیری در این خطه است. همچنین به دلیل طبیعت زیبای استان های شمالی من جمله گیلان، مردم تمایل زیادی به سرمایه گذاری در این محدوده دارند. از دیگر عواملی که موجب می شود افراد سرمایه خود را برای خرید زمین در شمال صرف کنند، وجود زمین های بسیار در شمال کشور می باشد. همچنین هزینه های ساخت و ساز در شمال کشور کمتر از سایر شهر ها محاسبه می گردد. به همین خاطر بسیاری از مردم شهرهای مختلف برای سرمایه گذاری شهر های شمالی را انتخاب می کنند.

مراحل قانونی خرید و فروش زمین در شمال

  1. توجه به تمامی جوانب معامله اعم از مندرجات داخل قرارداد، موقعیت زمین یا ویلا، نوع ساخت و ساز و سایر موارد
  2. بالا بردن آگاهی خود درباره شیوه معامله، نحوه تنظیم قرارداد، شرایط پرداخت پول و غیره
  3. توجه به مدارک زمینی که قصد خرید آن را دارید از شرایط اساسی محسوب می شود. آگاهی یافتن از مدارک معتبر زمین مورد نظر حیاتی می باشد. یکی از راه هایی که در این امر به شما کمک می کند، انتخاب املاکی با تجربه و معتبر می باشد. املاک مدیران سازه به عنوان یک مشاورین املاک ثابت شده در انجام معاملات قانونی در شمال کشور، می تواند ذهن شما را از بابت قانونی بودن مدارک زمینی که قصد خرید آن را دارید، راحت کند.
  4. بررسی شرایط حقوقی زمین یا ملک مورد نظر از دیگر موارد مهم می باشد. شما خریداران گرامی با مراجعه به شهرداری می توانید به راحتی درباره مشکلات حقوقی زمینی که برای خرید انتخاب کرده اید، اطلاعات کسب کنید. در واقع این استعلامات موجب می شود خرید امن و مطمئنی را انجام دهید و نسبت به سرمایه گذاری که می کنید، نگرانی نداشته باشید. البته برخی از افراد زمان و شرایط مناسب برای این گونه پیگیری ها را ندارند. که در این صورت می توانند از طریق مشاورین املاک اینگونه مراحل را انجام دهند. برخی از مشاورین مانند املاک مدیران سازه با در اختیار داشتن متخصصین و افراد زُبده، تمامی این مراحل را برای خریداران خود انجام می دهند.
  5. یکی دیگر از موارد مورد نیاز جهت پیگیری و استعلام هنگام خرید زمین، تعیین کاربری آن است. در صورتی که شما آگهی زمینی را دریافت کنید که کاربری مسکونی دارد و بعد از ساخت متوجه نوع کاربری آن شوید، خسارت های زیادی متوجه شما خواهد بود. پس قبل از خرید زمین نسبت به نوع کاربری آن اطلاعات لازم را کسب کنید. توجه داشته باشید اگر زمین تان را از بنگاهی مطمئن خریداری نمایید؛ احتمال چنین اشتباهاتی به شدت کاهش می یابد. املاک مدیران سازه خرید زمین یا ویلایی را برای شما فراهم می آورد، که با چنین مشکلاتی مواجه نشوید.

مجوز های لازم برای ساخت ویلا

اولین قدمی که برای ساخت ویلا باید انجام دهید، دریافت پروانه ساختمان یا مجوز ساخت است. با در دست داشتن این مدرک ساخت و ساز شما در زمین تان هیچ مانعی نخواهد داشت. املاک مدیران سازه تمامی مراحل این چنینی را برای خریداران خود انجام می دهد تا اعتماد مشتریان خود را از دست ندهد و خریداران عزیز نیز با مشکلات ساخت مواجه نشوند. مراحل دریافت پروانه ساختمان:

  1. مالک زمین باید با در دست داشتن اصل و کپی سند مالکیت زمین، اصل و کپی شناسنامه مالک زمین و فیش پرداخت عوارض نوسازی به شهرداری مراجعه کند.
  2. در مرحله دوم باید زمین شما توسط کارشناس فنی شهرداری مورد بازدید قرار بگیرد. در صورتی که خلافی مشاهده نگردد، شما می توانید مرحله بعدی دریافت مجوز خود را انجام دهید.
  3. با مطالعه گزارشی که توسط کارشناس ارائه می شود تمام جوانب زمین جهت ساخت ملک مورد نظر شما بررسی می گردد.
  4. در صورتی که امکان ساخت وجود داشته باشد، مالک باید نقشه ملک خود را همراه با امضای یک معمار به شهرداری تحویل نماید و فیش پرداخت عوارض را نیز تقبل کند.
  5. در این مرحله با ارائه تمام مدارک و بررسی مجدد آن ها توسط شهرداری، مجوز ساخت برای شما صادر می شود.
    نکته: لازم به ذکر است هزینه ای که برای اخذ پروانه ساختمانی باید پرداخت کنید، براساس مساحت زمین، تراکم ساختمانی ملک مربوطه و همچنین قیمت منطقه‌ای دارایی و حوزه درآمدی آن تعیین می‌گردد.

نکات مهم در انتخاب گروه پیمانکاری

برای پیدا کردن یک پیمانکار ساختمانی مجرب، باید نکات زیادی را درنظر گرفت. اولین نکته برای بهترین انتخاب، جست و جوی درست و دقیق می‌باشد. با انجام این نوع جست و جو می‌توان لیستی از شرکت‌ های پیمانکار ساختمانی مانند املاک مدیران سازه زیبا کنار تهیه کرد و در ادامه مزیت های هرکدام را مشخص نمود. وقتی مزیت های هرکدام از شرکت ها را روی کاغذ نوشتید، می توانید تصمیم درستی را اتخاذ کنید. بهترین انتخاب زمانی رقم می خورد که شما مزیت ها و ویژگی های یک شرکت پیمانکار ساختمانی مجرب را بدانید. این ویژگی ها در انتخاب درست به شما کمک خواهند کرد. این ویژگی ها شامل: انعطاف پذیر بودن، امکان توسعه در پروژه، مسئولیت پذیر بودن و اصل قطعیتِ انجام پروژه می شود. املاک مدیران سازه با داشتن ویژگی های مذکور پیمانکاری پروژه ها و ویلا سازی های گیلان را به بهترین شکل انجام داده است.

گروه مشاورین املاک مدیران سازه با دریافت مجوزهای لازم کار خود را شروع و مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و با دارا بودن کادری بسیار مجرب، خلاق و حرفه ای آماده ارائه بهترین خدمات درخور و شایسته شما مشتریان عزیز میباشد.

شماره تماس با دفتر فروش:

013-34479289

کارشناسان فروش:

0911-5488008

0919-0167686

0911-2395750

اعتماد شما بزرگترین سرمایه ماست

گروه مشاورین املاک مدیران سازه . دارای سه شعبه فعال در شمال کشور . خرید و فروش زمین و ویلاهای ساحلی در منطقه آزاد زیباکنار . ساخت و فروش ویلاهای شهرکی و اختصاصی . خرید و فروش زمین های مسکونی و تجاری با پروانه ساخت و ارائه کلیه خدمات تخصصی ملکی در گیلان و زیباکنار . درباره ما: . گروه مشاورین املاک مدیران سازه با مجوز فعالیت اقتصادی از اتحادیه و سازمان منطقه آزاد کار خود را شروع و مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و رضایتمندی و سودآوری برای مشتریان خود را به عنوان بزرگترین هدف در نظر گرفته است. . گروه مدیران سازه با مجموعه ای از کارشناسان و مشاورین با تجربه و تحصیل کرده در حوزه مسکن آماده ارائه خدمات تخصصی به مشتریان عزیز می باشد و همچنان در تلاش است در کنار کادر حقوقی بسیار حرفه ای بستری امن برای معاملات ملکی مشتریان خود فراهم سازد.