زیباکنار کجاست؟

دریا و زیبایی های زیباکنار را نمی توان تنها با جملات بیان کرد. منطقه ی ساحلی زیباکنار ، در همجواری رشت، بندرانزلی، بندر کیهانشهر و شهر توریستی و پر مسافر لاهیجان می باشد. که سبب توسعه ی هر روزه ی منطقه ی زیباکنار می شود. به وضوح می توان گفت که زیباکنار یکی از نبض های اقتصادی شمال ایران به شمار می آید. همچنین بکری دریا و سواحل زیباکنار و رودخانه ی خروشان و جوشان سفید رود، به زیبایی ها و خاصی آن می افزاید.

ساحل زیباکنار

زیباکنار نامی آشنا هنگام مسافرت به مناطق شمالی کشور است. اما این روز ها این ناحیه ساحلی دیگر تنها به خاطر جاذبه های طبیعی خود مورد توجه همگان نیست، بلکه به دلیل رشد اقتصادی چشمگیر و همچنین موقعیت جغرافیایی آن از اهمیت ویژه ای برخورداری پیدا کرده است.

زیباکنار در فاصله ۳۹ کیلومتری رشت و ۴۰ کیلومتری بندرانزلی، یکی از مناطق ساحلی شمال ایران است که هم جنبه توریستی دارد و هم جنبه اقتصادی و هر طرفش را که نگاه کنید ویلا ساخته‌اند. این منطقه نزدیکترین فاصله را تا بندرانزلی دارد و از همین رو جزو منطقه آزاد به حساب می‌آید.

زیباکنار دارای ساحل ماسه ای بسیار زیبا است که امکاناتی عالی و کلوپ های متعدد تفریحات دریایی را دارا میباشد.

تفریحات دریایی زیباکنار

زیباکنار از شمال، جنوب، شرق و غرب به ترتیب به دریای خزر و شهرهای لشت نشاء و کوچصفهان، کیاشهر و چمخاله و بندر انزلی منتهی‌ست.

 این منطقه یک نوار ساحلی‌ست و از آنجایی که جزو منطقه آزاد است، بازارهای زیادی هم دارد، بازارهای رنگارنگی که خودشان جزو جاذبه شمالند و تویشان سبزی تازه، ترشی، مرغ و خروس، ماست و دوغ و نان محلی و ماهی تازه می‌فروشند. در همه روزهای هفته در این منطقه و شهرهای اطرافش بازاری برپاست. شنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها توی بازار لشت نشا می‌شود چرخید و چهارشنبه‌ها در کیاشهر و پنجشنبه‌ها در خود زیباکنار.

بازار محلی گیلان

منطقه زیباکنار کمترین فاصله را نسبت به هر منطقه ای با منطقه آزاد انزلی که در مسیر زیباکنار واقع شده است دارد.

و این موضوع مهم رشد و توسعه منطقه زیباکنار را بیش از پیش تضمین میکند.

زیباکنار در نزدیکی فرودگاه رشت است

فرودگاه رشت

فاصله منطقه ساحلی زیباکنار تا فرودگاه بین المللی سردار جنگل شهر رشت حدود ۳۰ کیلومتر است.

اگر شما به هر دلیلی و در هر زمانی مسیر هوایی را برای رسیدن به محل اقامت خود انتخاب کردیددر کمترین زمان ممکن این خواسته شما حاصل میشود.

کافیست با اولین پرواز به فرودگاه رشت وارد شوید و از آنجا با یک تاکسی در کمتر از ۱۵ دقیقه وارد ویلای خود شوید.و بالعکس زمانیکه قصد خروج از گیلان را دارید در کمترین زمان ممکن به فرودگاه رشت رسیده و از آن خارج میشوید.

این یعنی یک امتیاز بزرگ نسبت به تمام مناطق شمال ایران است که شما برای یک استراحت کوتاه مدت مجبور به طی مسافت زیادی رانندگی و تنش های روحی و عصبی نیستید.چه در زمان رفت و چه در زمان برگشت.

چنانچه قصد سرمایه گذاری و خرید ویلا در زیباکنار و یا خرید زمین در گیلان را دارید مشاورین با تجربه گروه ملکی مدیران سازه شما را راهنمایی و خدمات تخصصی در کلیه زمینه های ملکی درخور شما ارائه خواهد داد پس با ما در ارتباط باشید.

از مطالب دیگر هم دیدن فرمایید

.

صفر تا صد خرید زمین و ویلا شمال با املاک مدیران سازه

زیباکنار بهترین فرصت سرمایه گذاری و خرید ملک

خرید ویلا در شمال

گروه مشاورین املاک مدیران سازه . دارای سه شعبه فعال در شمال کشور . خرید و فروش زمین و ویلاهای ساحلی در منطقه آزاد زیباکنار . ساخت و فروش ویلاهای شهرکی و اختصاصی . خرید و فروش زمین های مسکونی و تجاری با پروانه ساخت و ارائه کلیه خدمات تخصصی ملکی در گیلان و زیباکنار . درباره ما: . گروه مشاورین املاک مدیران سازه با مجوز فعالیت اقتصادی از اتحادیه و سازمان منطقه آزاد کار خود را شروع و مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و رضایتمندی و سودآوری برای مشتریان خود را به عنوان بزرگترین هدف در نظر گرفته است. . گروه مدیران سازه با مجموعه ای از کارشناسان و مشاورین با تجربه و تحصیل کرده در حوزه مسکن آماده ارائه خدمات تخصصی به مشتریان عزیز می باشد و همچنان در تلاش است در کنار کادر حقوقی بسیار حرفه ای بستری امن برای معاملات ملکی مشتریان خود فراهم سازد.